יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

על עצמי

שלום, קוראים לי דניאל גיל.
נולדתי בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה בתאריך 16.1.2001 ( השש עשרה לינואר ), במשקל של 3.750 קילוגרם
בגיל חמש חודשים יצאה לי השן הראשונה, בגיל שמונה חודשים עשיתי את הצעד הראשון והמילה הראשונה שאמרתי הייתה אבא.
הורי התלבטו אם לקרוא לי דניאל או נועה, לבסוף הם בחרו בדניאל מכיוון שהם חשבו שהשם יותר יפה ומיוחד.
יש לי שני אחים: אחות גדולה - עמית, בכיתה י' והיא בת 15
                       אח קטן - אדיר, בכיתה ב' והוא בן 8
יש לי גם כלבה שקוראים לה לולה ואני אוהבת אותה מאוד !! 3>
בילדותי הייתי אוהבת לשחק במורה ותלמידה עם אחותי או אחי ולפעמים לדמות  גם את הבובות לתלמידים , הייתי משחקת גם ב"דנה ושני" משחק שאני ואחותי המצאנו המספר על שני חברות טובות שעושות הכל ביחד, בנוסף אהבתי לקרוא ספרים, לצפות בטלוויזיה, לשחק במחשב ,לצייר, ולשיר.
אמי סיפרה לי שכשאמרו שאני צריכה לשים משקפיים היא עשתה לי מסיבה בגן לכבוד המשקפיים, אני לא ממש זוכרת את זה אבל אני בטוחה שהיה כיף ושהמסיבה הזאת גרמה לי לשים את המשקפיים.

בילדותי חוויתי "טראומה" שנמצאת איתי עד היום וזה צלקת על המצח, כשהייתי בגן לבשתי סנדלים שקצת גדולות עליי, אחת מבנות הגן רצתה להיכנס אך היא לא הצליחה לפתוח את שער הברזל, הגננת ביקשה ממני שאעזור לה ושמחתי מאוד! רצתי אל השער ונפלתי בגלל הסנדלים על אחד מהשפיצים של השער, בדיוק באותו הזמן שנפלתי הילדה הצליחה לפתוח אותו ולכן "התנגשנו" אחד בשני. כתוצאה מהנפילה נפתח לי המצח- אני זוכרת שהלכנו למוקד והדביקו לי אותו עם דבק שורף, כיום יש לי על המצח צלקת , בנוסף כשהייתי קטנה היינו אצל בני דודים שלי ושיחקנו מחבואים, בחצר של בני הדודים יש ירידה גדולה שעליה יש שביל מבטון, רצתי על שביל הבטון כדי לצאת מהמחבוא אך נפלתי על ברזל שהיה על השביל ושברתי את שני השיניים הקדמיות שלי, אני זוכרת שנכנסתי לבית שלהם ואשתו של דוד שלי שמה את חצי השן שנשברה לי בכוס חלב, מאז כמעט בכל שנה נופלת לי לפחות פעמיים ההשלמה של אחת מהשיניים.

ההורוסקופ שלי הוא מזל גדי, היסוד שלו הוא אדמה וזה מזל מאוד עקשן, קשה לו להביע רגשות וכשהוא סוף סוף עושה זאת זה מעיד שהוא מרגיש פתוח וחופשי . הוא נוטה לחומריות, מנהיג, מאוד מאוד מחושב ויודע מה הוא רוצה, שואף תמיד להצליח, נאמן, וכשהוא אוהב אז זה עד הסוף.
התכונות שקיבלתי ממזל הגדי הם:

  •  עקשנות - שאני רוצה משהו אני יעשה הכל כדי להשיג אותו, אימי אומרת שאני עקשנית מאוד בדברים שחשובים לי ועקרוניים לי
  • שאיפה להצלחה - כשאני עושה משהו אני משתדלת לעשות אותו על הצד הטוב ביותר, כשאני מזלזלת אני מאוכזבת מעצמי ומרגישה שיכולתי להתאמץ ולהצליח יותר.
  • נאמנות - כאשר אני מתחברת למישהו או משהו אני יעשה הכל כדי לא לאבד את זה , למשל החברות הטובות שלי זה אחד הדברים החשובים לי בחיים, אף פעם אני לא ידבר עליהם מאחורי הגב
  • קשה להביעה רגשות - בדרך כלל אני לא נפתחת מפני אנשים מכל בחינה אפשרית: צחוקים , אהבה, עצב או כעס אבל כשזה קורה אני מביעה אותם ובגדול! 

כמה דברים על תאריך יום הולדתי:
  • אני מזל גדי
  • אבן המזל שלי היא גרניט
  • נולדתי בחורף
  • נולדתי בשנה הסינית של הדרקון
  • נשיא ארה"ב היה ביל קלינטון ( דמוקרטי )
  • אני בת 12 שנים 11 חודשים ו- 4 ימים ( 20/12/13 )
  • בשנים של כלב אני בת 84 שנים 
  • מאז שנולדתי עברו 4,721 ימים

סדר היום שלי - 
אמי מעירה אותי בבוקר, אני קמה לאחר די הרבה זמן מתארגנת ויוצאת לבית הספר.
אני חוזרת מבית הספר אל ביתי, אוכלת, משחקת במחשב, מכינה שיעורים ונפגשת עם חברות. בערב אני רואה טלוויזיה, אוכלת והולכת לישון.
בימי ראשון ורביעי אני מגיעה אל ביתי אוכלת מתארגנת לחוג וחוזרת רק בערב, אוכלת ארוחת ערב, רואה טלוויזיה והולכת לישון.
אני הולכת לצופים בימי שלישי בין השעות חמש - שבע ובימי שישי בין השעות שלוש - חמש.


מאז שאני זוכרת את עצמי בערך אני ומשפחתי אהבנו לצאת לטיולי קמפינג ( שינה באוהלים ) על חוף הים עם חברים, לעשות פיקניקים ובעיקר לטיל בטבע.
אני זוכרת ששחיתי בים ופתאום אני רואה נייר מנצנץ מתקרב אליי שחיתי אליו ומצאתי 100 שקלים, הלכתי לאבי והוא אמר לי שהוא ראה מישהו שיוצא עם המון שטרות מהמים ואולי זה נפל לו, בנוסף אני זוכרת שאני ,אחותי וחברים שלנו אהבנו לתפוס דגים וסרטנים היה יום אחד שמצאנו שושנת ים, שמנו אותה בבקבוק וזרקנו לתוך הבקבוק דגיגונים שתפסנו, ראינו איך היא אוכלת אותם וזה היה מוזר ...

תחביבי האהובים הם מחשב, טלפון, טיולים, ספורט והתעמלות קרקע 3> 3>
התעמלות קרקע זה הספורט האהוב עלי, נרשמתי לחוג ההתעמלות קרקע בזכות אחותי וחברתי - מעיין.
אני זוכרת שלפני שנרשמתי לחוג אני ואחותי התחלנו להתאמן בשפגטים וגשרים בבית. בשנה השנייה שלי לחוג עליתי לנבחרת של ראש העין והתרגשתי נורא - מאז אני רק מתאמנת ומתקדמת יותר ויותר, כיום אני נחשבת לאחת הטובות והמתקדמות בחוג בתחום הפירמידות ( בואו נגיד שבאקרובטיקה יש לי במה עוד להשתפר... ), אני מתאמנת פעמיים  בשבוע 2.5 - 3.0 שעות באימון.
בעתיד ארצה לפתוח בית ספר להתעמלות הכולל אקרובטיקה, פירמידות: זוגות ושלשות, גמישות וכושר.
בית הספר הזה יהיה דומה לבית הספר שאני לומדת בו רק שהוא יהיה יותר משופר ומתקדם :) ארצה גם להגיע לאולימפיאדה ולאליפות אירופה באקרובטיקה זוגות ( פירמידות )





את בת המצווה שלי חגגתי במועדון פארטי שואו , הייתי בין הילדות הראשונות שחגגו בת מצווה בשכבה ולכן זה היה מאוד מלחיץ, כשהגיעו הילדים אני הייתי למעלה והתחבאתי, כולם מחאו כפיים ואני ירדתי ממדרגות הספירלה בחיוך :) :) כולם חיבקו אותי ואחר כך היו משחקים כמו השור הזועם, משחקי שולחן, משחקי ווידאו.. ובהם היו תחרויות ואחר כך היו ריקודים, אוכל ומשחקי חברה שונים. 
לבת המצווה שלי הגיעו 73 חברים מתוך 77 וזה שימח אותי מאוד.














3 תגובות:

  1. דניאל ספרת על עצמך בשפה ברורה וקולחת. יופי.
    הוספת תמונות נהדרות והצלחת גם להעלות סרטון. תלמדי אותנו בהמשך.
    הערות- א.פה ושם יש מקום לתקן את הניסוח. אם תרצי נשב יחד ואאיר את עינייך.
    ב. סדר היום- מספיק פעם אחת משהו ממוצע. אין צורך בירידה לפרטי יום יום....

    להת. אורלי

    השבמחק
  2. דני, קראתי את הכלללל ! ונהנתי <3 זה מהממםםם <3
    אהבתי את הסרטון מאוד ;)
    אור אפריאט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גם אני קראתי את שלך והיה ממש יפה :)

      מחק