יום שבת, 5 באפריל 2014

סיכום

לסיכום, נהניתי מאוד לחקור את משפחתי ואת עברה. למדתי על חיי סבי והוריו כאשר רק עלו לארץ ישראל.
גיליתי הרבה דברים על אבי ואמי, והכרתי יותר לעומק את משפחתי המורחבת בעזרת אילן היוחסין והמחקר. בתחילת העבודה התרגשתי מאוד לעשות אותה וחשבתי שילך לי די בקלות, אבל עם הזמן הבנתי שאני לקראת סוף הגשת העבודה ועוד לא סיימתי את רוב הראיונות והמשימות שהייתי אמורה לסיים ממזמן. את בעיה זו פתרתי בכך שנעזרתי בעבודת השורשים של אחותי ובכל זמן פנוי שהיה לי הייתי מסיימת פרק אחר.
בנוסף לכך, בעיה נוספת שהייתה לי היא עם אילן היוחסין, עבדתי המון זמן בכדי להבין איך האתר עובד ובמציאת תמונות של בני משפחתי.
 במהלך העבודה למדתי איך בונים בלוג ואילן יוחסין, שאלו דברים שנראים בהתחלה מסובכים ולא מבינים אך מאוד קלים ונוחים משום שאפשר לשנות את התוכן כל הזמן. הכרתי את משפחתי המורחבת והמצומצמת מקרוב יותר ונהניתי להקשיב על הדברים שסופרו לי עליהם. 
הדבר שהייתי משנה בעבודה זה את דרך הלימוד, הרגשתי שאני מנסה ומשחקת עם האתרים בכדי שאני ידע איך לעבוד איתם ובנוסף לזה היה חסר לי פירוט של הסבר על הפרקים של המשפחה, חפץ ישן ואילן יוחסין. בסך הכל מאוד נהנתי לעשות את העבודה ולהתקדם בידע שלי במחשבים.

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. דניאל,
    נהניתי לקרוא את העבודה. ניכר כי השקעת זמן ומאמץ בהכנתה.
    פרקי העבודה- כל הפרקים נמצאים.
    כתבת יפה ובהרחבה על עצמך , התחביבים, תחומי העניין, חוויות ילדות והבילויים המשותפים עם בני המשפחה. צרפת תמונות נהדרות ואפילו הצלחת להעלות סרטון קצר. נהדר!
    הרחבת וסיפרת סיפורים מעניינים ומלאי חיים על הורייך ואחייך. ספרת על חוויות ילדות שלהם ובילויים משותפים. הקשרים המשפחתיים שתיארת ממש נהדרים. אך- חסרות תמונות!
    סיפור חייו של סבא מרגש ומעניין מאוד. אין ספק שחייו הושפעו והשפיעו על אירועי ההיסטוריים הקשורים להקמת המדינה. למרבה הצער המידע כתוב באופן מבולבל, סדר האירועים לא ברור וחסר מידע (כמו- שמות הוריו? אחיו? מתי עברו למטולה? ועוד). כמו כן טעויות הכתיב והניסוח מקשים על ההבנה. חבל.
    חפץ שעובר במשפחה- סיפור מעניין מאוד! העברת אוסף בולים שמן הסתם כולם כבר נדירים. היה מקום להוסיף תמונה.
    עץ המשפחה נהדר! עבדת יפה בתוכנת Myharitage
    פרק הסיכום – כתוב יפה וברור. ניכר שנהנית והפקת מידע חשוב ומעניין על המשפחה וגם למדת יישומים חדשים בתחום התקשוב. אני שמחה שהצלחת להתמודד עם הקשיים בדרכים יצירתיות.
    יופי.
    המשיכו ליהנות וליצור.
    אורלי

    השבמחק